<

Ситуація вимагає невідкладного реагування, – нардеп Гузь про водія, який відмовив у перевезенні доньки загиблого Героя АТО

Цей запис опубліковано більш як рік тому
15:48 | 5.09.2020 / Нововолинськ / , , , , /
Перегляди
12
/ коментарі 4

Днями у мережі набула розголосу прикра ситуація, яка сталася у Нововолинську. Водій однієї з міських маршруток не захотів безкоштовно везти дитину загиблого у зоні АТО нововолинця. Нардеп Ігор Гузь не залишився осторонь цієї ситуації й скерував до міської ради депутатське звернення.

Нагадаємо, тоді на посвідчення дитини загиблого військовослужбовця водій сказав, що воно «не таке», взяв подивитися його та не хотів віддавати назад, незважаючи на благання дівчинки та її старшої сестри.

Після цього мама дівчат написала у соцмережі викривальний допис і про водія, який так ганебно вчинив з її дітьми, і про пасажирів, які були в автобусі і не заступилися за них.

Жінка також звернулася до народного депутата від округу Ігоря Гузя з проханням розібратися у цій ситуації та покарати винних, – повідомляє Нововолинський інформаційний портал.

На прохання жінки парламентар скерував до міської ради депутатське звернення. 

Ігор Гузь переконаний, що така ситуація по відношенню до дитини загиблого на Сході України воїна є неприпустимою та такою, що потребує невідкладного реагування і притягнення винних до відповідальності.

Відтак, нардеп переконаний, що по відношенню до перевізника та шофера зазначеного маршрутного автобусу міська влада повинна невідкладно вжити усіх заходів, передбачених чинним законодавством.

Однак, нагадаємо, що подібний інцидент уже не вперше має місце в Нововолинську. Нещодавно водій іншого маршрутного таксі закрив двері перед дідусем-ветераном. Тоді міська влада обмежилась тільки тим, що провела з водієм роз’яснювальну роботу.

“Утім, напевно, цього зовсім недостатньо, якщо ситуація з хамством у міських маршрутках  повторюється знову.

Хочеться щиро вірити, що цього разу у мерії вдадуться до більш серйозних дій, щоб іншим водіям неповадно було ображати і так малозахищені категорії  населення”, – йдеться у матеріалі Інформаційного порталу.




коментарів: 4
  1. Доброго дня! Прочитала про цю ситуацію вирішила і сама розповісти про нашу ситуацію.. В нас така же сама ситуація скалась 4-числа вересня водій маршутки №2 AC5619ВВ невзяв 2-х діток по посвідченнях вони їхали з музичної школи,я була з дітьми зайшли в маршутку за себе заплатила, а дітки сказала по посвідченнях і показала посвідчення, діти пішли сіли в маршутку,нащо водій маршутки на всю маршутку почав кричати… виходьте з маршутки ми по посвідченю не беремо.Дуже стало соромно((( що так на всю маршутку виганяв дітей,ми вийшли , зробила фото маршутки. я набрала на 102 і мені обьяснили що немає право на відмову дітям багатодітної сімї у перевезені по посвідченнях,приїхала міліція ми все догнали маршутку, вони обьяснила водієві,на що водій відповів їм що їхній начальник маршутного таксі і нам МЕР города домовились про те щоб під час карантину небрати по посвідченю нікого((( я неможу собі зрозуміти як це так ми ДОМОВИЛИСЬ???? Є ЗАКОН УКРАЇНИ І МИ МАЄМО НА ЦЕ ПРАВО!!! на що я перепитала мер нашого ГОРОДА???? сказав так дуже соромно що так в нас місці робиться… зараз і так не легкий час, і так з багатодітними родинами і діток АТО поступати даже слів немає.

  2. А маршрутка що була порожня?
    Чому промовчали люди?
    Їм що було цікаво дивитись на всю цю ганьбу? Певно “по-приколу”, або ж їм “какая разница”. Совки безголові.

  3. Пора би кожному пільговику видати електронний проїзний квиток, а в автобусах встановити касові апарати. Тоді би міська влада змогла би відшкодувати вартість проїзду і проблема зникнула автоматично.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

25 Квітня, Четвер