<

Продовження історії з простроченою ковбасою “з майбутнього” в одному з супермаркетів Нововолинська

Цей запис опубліковано більш як рік тому
18:24 | 2.11.2016 / Нововолинськ / /
Перегляди
4
/ коментарів 18

Продовження історії з простроченою ковбасою “з майбутнього”, яку продавали в одному з супермаркетів у Нововолинську.

Зранку покупець вирішив поїхати в магазин і вияснити хоча б для себе, чи це якесь прикре недорозуміння, чи систематичний обман покупців.

“Якби я почув від продавця: “Вибачте, сталась якась помилка, виберіть собі інший товар або ми повернемо гроші”, я б спокійно поїхав далі по своїх справах. Натомість мені намагались пояснити, що я ідіот, продукція свіжа, і чого я сюди прийшов. Що з цього вийшло дивіться на відео…”, – пише покупець Андрій на своїй сторінці у фейсбук.

“Після мого вчорашнього посту, о 12 ночі, зі мною зв”язався голова департаменту маркетингу в ТМ Дмитрук Тарас Скорупский (Taras Skorupskyi) і попросив більш детально описати ситуацію. Він пообіцяв, що зробить усе можливе, щоб таких інцидентів більше не повторювалось, хоча їхньої провини я не бачу ЗОВСІМ (+ мені дуже приємно, що люди тримають марку і їм не байдуже, в якому вигляді реалізується їхня продукція).”, – додає покупець.




коментарів: 18
  1. Все правильно.Але результат який? Гроші повернули? Ковбасу реанімували? Магазин закрили? Що робити? Я вважаю цю зіпсовану ковбасу заставити з’їсти, хай, перепрошую, одна із другою “пані” просереться, тоді, можливо, щось зрозуміє. А тобі, Андрію, респект.

  2. хтось там хтів інспектора Фреймут… В нас тут і Андрій непоганим інспектором може бути))) Молодець! хоч комусь не всерівно!

  3. Эти летом зашёл купить мяса,в ветрине холодильник было две жирные мухи что лазили по мясным продуктам,я был в шоке жаль что у меня на то время с собой телефона не было (был посажен и был на зарядке)заснял бы……а с штрих кодами и когда изготовленно так это уже не в первой,я с сестрой хотел купить котлет на развес,так там дата не соответствовала а тем более с прошлого года срок вышел,когда вопрос задали продавщице так ответ был такой…-Что вы хотите,не нравится не покупайте,а то что выбито что срок годности до 2015года так они не успели просто поменять…..я офигел….Так что молодец Андрей побольше бы таких людей

  4. В цьому магазині усе через одне місце пропускають. М’ясо там такого гидкого вигляду,обвітрене, засохше,таке враження, що воно слизьке, що я б і собакам таке не наважилась дати.
    Не магазин, а сміттєвий бак.

  5. Ковбаса не просрочена була і ніхто нею не отруївся- це головне.
    А вся ця писанина більше на заказ від конкурентів змахуе.
    Чекаю третю серію…

    • Vadim, а вам треба, щоб хтось обовязково отруївся?????
      цікавить народ, коли нарешті у супермаркеті можна буде купувати і не боятися, що вони втюхують прострочку)) неодноразово самі купували там несвіже, просто не повертали, а треба було б!!!

      • Цікаво, а навіщо купувати не свіже? Хто вам винен, що ви купуєте не свіже? Бачили очі що брали…іжете)))це по типу з тієі серіі))) Навчіться дивитись на терміни не дома, а в магазинах. І якщо не одноразово купували там не якісний товар, чому туди повертаєтесь за покупками? Ось такі і нас люди, а потім жертв з себе роблять!!! Питання до автора? Де були ваші очі, коли ковбасу купували??? І ще одне! Якраз в супермаркеті не втюхують, а у вас самих є можливіть понюхати, пощупати, глянути терміни і т.д! Тому це тільки Ваша вина, що ви купуєте не свіже чи протерміноване, у супермаркеті!!!

        • Таких як ви, продавець, треба судити! Ви продаєте неякісний товар і звинувачуєте у цьому покупця? Якби в нашій державі такі , як ви , несли відповідальність, то такого б не було у магазинах.

  6. тре по всіх мазіках таке проводити… мож троха схаменуться.
    Інспекція вийшлп не гірше ніж у Фреймут.. 5+!

  7. Ні безкарності монополій! Верніть Колібріс! А ще краще Теско, Кауфланд, Метро і т.п. В серйозних супермаркетах, якщо термін придатності підходить до кінця(а не закінчився) товар знижується в ціні на 30%, 50% 70%. А в нас монополіст травить людей заради власного збагачення. Взагалі за просрочку мають накладати штраф серйозного розміру, або забирати ліцензію на торгівлю продовольчими товарами!

    • Ліцензіі на торгівлю продовольчими товарами немає і ніколи не було! Не компетенті((( Як можна зробити знижку в 50 чи 70 відсотків при націнці максимум 20 -30 відсотків??? Не путайте націнки на одяг в 100-500 відсотків і пробукти 30!!! Ви знаєте що таке монополія?судячи з того що пишите, то ні!!! Монополія-це один на ринку, не має конкуренціі!!!!

    • А чого то іх закривати чи палити? Де були очі автора статті коли він купував ковбасу? Чи йому іі впарили? Ще раз повторюсь, що в супермаркеті ви самі несете відповідальність за придбаний товар, аже як ніде, маєте можливість передивитись його на “якість”! Тому, не шукайте винних, а за своі діі відповідайте самі!!!

      • Що ти мелеш!!??? Це продуктовий магазин, чи “мусорна лавка”??? Люди ідуть в супермаркет і надіються купити там якісну продукцію, люди довіряють!! А на що надіешся ти,шановний продавець, коли кладеш на полиці смердючу ковбасу та інші не свіжі продукти?- на те що їх хтось купить. – Ось це і означае- “втюхати”.

      • До чого тут очі. У багатьх людей поганий зір. Зіпсований і прострочений товар повинен бути прибраний з вітрини!!!

  8. эти продукты расчитаны на людей которые плохо видят пенсионерам и пьяным они продают

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

18 Квітня, Четвер