<

Подати заяву у сфері державної реєстрації актів цивільного стану можна через інтернет

Цей запис опубліковано більш як рік тому
08:42 | 5.11.2017 / Новини /
Перегляди
2
/ Коментарі відсутні

З метою створення сприятливих умов для отримання фізичними особами адміністративних послуг у сферах державної реєстрації актів цивільного стану Міністерством юстиції України запроваджено пілотний проект «Звернення у сфері державної реєстрації актів цивільного стану».

У Нововолинському міському відділі державної реєстрації актів цивільного стану (далі ДРАЦС) Головного територіального управління юстиції у Волинській області діє пілотний проект щодо подання заяв у сфері державної реєстрації актів цивільного стану через мережу Інтернет.

Веб-портал “Звернення у сфері державної реєстрації актів цивільного стану” – це офіційний сервіс щодо подачі заяв або звернень у сфері державної реєстрації актів цивільного стану, який є доступним для користувачів мережі Інтернет. З використанням даного веб-порталу Ви можете подати до відділів ДРАЦС наступні заяви:

– про державну реєстрацію шлюбу;

– про державну реєстрацію розірвання шлюбу на підставі рішення суду;

– про розірвання шлюбу подружжя, яке не має дітей;

– про розірвання шлюбу відповідно до статті 107 Сімейного кодексу України;

– про зміну імені;

– про повторну видачу свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану;

– про надання витягів з Державного реєстру актів цивільного стану громадян;

– про внесення змін до актових записів цивільного стану, їх поновлення та анулювання.

Зазначені заяви в обов’язковому порядку повинні містити електронний цифровий підпис фізичної особи або бути підписаними під час особистого звернення до відділу державної реєстрації актів цивільного стану.

Працівник відділу ДРАЦС, до якого подано відповідну заяву з накладенням електронного цифрового підпису або звернення щодо її формування, у день їх надходження або не пізніше наступного робочого дня у разі отримання поза робочим часом відділу перевіряє отримані документи.

Про результати розгляду заяви або звернення відповідальним працівником відділу ДРАЦС надсилається повідомлення користувачу, що відображається в його особистому кабінеті.

При цьому наголошуємо, що подання до відділів ДРАЦС звернень щодо заяв у сфері державної реєстрації актів цивільного стану через мережу Інтернет не звільняє від необхідності особистого звернення заявника до відділу та подання ним документів, передбачених законодавством.

Також з використанням функціональних можливостей веб-порталу “Звернення у сфері державної реєстрації актів цивільного стану” користувач може надіслати до відділів ДРАЦС скан-копії документів, необхідних для вирішення відповідних питань по суті; здійснити попередній запис на відвідування відділів із зазначенням зручних дати і часу; оплатити з використанням платіжних систем послуги відділів ДРАЦС; отримати консультації працівників щодо надісланих через веб-портал заяв або звернень.

Необхідно зазначити, що механізм подання фізичними особами до відділів заяв у сфері державної реєстрації актів цивільного стану з накладенням електронних цифрових підписів або звернень щодо формування таких заяв через мережу Інтернет визначає Порядок роботи веб-порталу “Звернення у сфері державної реєстрації актів цивільного стану”, а дії працівників відділів ДРАЦС регламентуються Порядком розгляду відділами державної реєстрації актів цивільного стану – учасниками пілотного проекту заяв у сфері державної реєстрації актів цивільного стану, поданих через мережу Інтернет, які затверджені наказом Міністерства юстиції України від 09.07.2015 № 1187/5.




Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

25 Квітня, Четвер