<

Недотримання графіку маршрутками, брудні салони та жодного зауваження про тарифи на проїзд школярів: громадські слухання у Нововолинську

Цей запис опубліковано більш як рік тому
20:47 | 12.03.2018 / Нововолинськ /
Перегляди
3
/ коментарі 4

Невдовзі затвердять нові ціни на проїзд у маршрутках Нововолинська. Пройшли громадські обговорення з приводу даного питання.

12-го березня у приміщенні Нововолинської міської ради відбулися громадські слухання щодо підвищення тарифів на проїзд  в міських автобусних маршрутах Нововолинська.

На слуханнях були присутні перший заступник міського голови Андрій Сторонський, начальник відділу транспорту та зв’язку Юрій Коцура, депутати міськради Олег Приступчук та Валерій Мних, селищний голова Благодатного Олександр Топорівський, депутат обласної Борис Бабійчук, 8 перевізників та близько 10-ти місцевих жителів.

Сторонський зазначив, що перевізники порушили клопотання про підвищення тарифів через збільшення вартості палива та запчастин, зростання мінімальної заробітної плати. Звернув увагу на ріст вартості проїзду в сусідніх містах: Червонограді – 5 гривень, Луцьку – 5, Володимирі-Волинському – 4, Ковелі -4. Заступник міського голови відмітив і те, що перевізники хотіли вищі тарифи.

По Нововолинську будуть наступні ціни:

– на маршрутах № 1, 2, 2а, 6, 8 – 4,00 грн.;
– по маршруту № 13 «АС Нововолинська – смт. Благодатне» – 7 грн;
– по маршрутах №4 «6-й М-н – дачний масив Прикордонник» – 10 грн, № 4а «Пожежна площа – дачний масив Прикордонник» – 7 грн;
– по маршруту № 14 «5-й Мікрорайон – шахта №9» – 7 грн, від пожежної площі – 5 грн.

Для дітей шкільного віку проїзд в маршрутних таксі по місту та до Благодатного буде 3 гривні (75 % вартості) з 1-го вересня по 15 травня.

Коцура зауважив, що в регуляторному акті були надані розрахунки перевізників.

“Востаннє тарифи на маршрутах №2 та №6 піднімали в 2016-му році, до Благодатного та дачних масивів – у 2017-му. З того часу змінилися складові собівартості перевезень. Збільшились ціни на паливно-мастильні матеріали: з 18 гривень 50 копійок до 28 гривень 21 копійки, підвищилась мінімальна заробітна плата з 1250 гривень до 3200”.

Начальник відділу транспорту та зв’язку також повідомив, що процедуру підняття тарифів дотримано. Регуляторний акт був поданий до відділу економіки, далі Антимонопольний комітет в Луцьку розглянув та погодив тарифи. Після громадських слухань проект рішення винесуть на затвердження виконкомом.

Зауваження та пропозиції на слуханнях висловили депутати та місцеві жителі. Вони стосувалися пільгового проїзду, графіку маршрутних таксі, незадовільного стану салону. Зазначимо, що із близько 10-ти мешканців міста, питання про встановлення тарифів для дітей шкільного віку ніхто не піднімав. Окрім того, у письмовому вигляді на протязі місяця, який давали на обговорення регуляторного акту, про підвищення вартості проїзду, до міської ради не було подано жодного звернення.

На обговореннях Бабійчук запропонував виділяти кошти на пільговий проїзд не одному перевізнику, а розділяти серед усіх. Зазначив також про пільгові місця в автобусах:

Потрібно для пенсіонерів два пільгові місця, які передбачаються, встановити не на рейс, а в маршрутці. І щоб спеціально виділені місця не займали інші пасажири“.

Сторонський відповів, що на пільгове перевезення проводять конкурс і відшкодування за проїзд можливо лише одному перевізнику, за наявною методикою. Вкотре зауважив, що пільгу встановлює держава, але кошти на це не виділяє і переклала повноваження на місця. Цього року закладена сума близько 600 тисяч гривень в міському бюджеті на проїзд до Благодатного та дачних масивів.

Мешканка міста зауважила про ряд проблем із перевезеннями:

Дуже часто збиваються графіки. Окрім того, в маршрутках не має повної інформації про перевізників, з контактними телефонами, з розкладом руху. Проблемою також є графіки у святкові дні. Потрібно повідомляти пасажирів про часи відправлення маршруток в такі дні. В багатьох автобусах брудно, поламані та обдерті сидіння, шторки, які мабуть ніколи не прали. Стала якось свідком, коли шофер цілу дорогу плював з вікна.  Між тим, є і хороші підприємці, в автобусах яких чисто. Цікаво також чи влада може провести дослідження виручки від рейсів і чи дійсно маршрутки збиткові, як кажуть перевізники”.

Коцура відповів, що рахувати дохід підприємців вони не вправі. Щодо графіків, то погодився, що з цим є проблеми і закликав у разі виникнення подібної ситуації звертатися до нього зі скаргами.

Ще одна жителька висловила свої думки з приводу перевезень у місті:

Потрібен чіткий графік на маршрут №13, нехай автобус буде їхати і рідше, але вчасно. На “13-і” їздять люди і з навколишніх сел, чому б не доєднати до вирішення цього питання і інші громади. Можливо можна вирішити ситуацію із контролем пасажиропотіку запровадженням квитків. А пільги потрібно “монетизувати” і видавати людям на руки гроші, щоб в маршрутках всі платили за проїзд”.

Приступчук запропонував на зупинках вивісити точний графік усіх маршрутів, з інформацією про відправлення та прибуття, в кожній маршрутці зазначати повні контакти не лише перевізника, але і міськради, куди звертатися зі скаргами. Висловив думку і про визначення “найкращого перевізника”, у якого не буде нарікань на його роботу, для додаткового стимулу.

Із пропозиціями виступив і Топорівський:

Проблеми з маршрутом №13 завжди були, але чомусь зараз у всьому почали звинувачувати мене за принципом “найкращий захист – це напад”. Ми виділили 30 тисяч з селищного бюджету на співфінансування пільгових перевезень і висловлюємо свої пропозиції щодо покращення ситуації”.

Селищний голова зазначив, що потрібно замінити графік руху в відповідності до кількості транспортних засобів, щоб не було проблем із графіком. Зауважив, що пільговий рейс має різнитися в часі, бо така ситуація складається, що він забирає усіх пасажирів, які платять також. Інші перевізники ж нарікають, що до них просяться лише пільговики.

Сторонський відповів, що за ці кошти замість двох пільгових рейсів до Благодатного, стало чотири. Та цих грошей, які виділили з селищного бюджету, вистачить лише на два місяці.

Ще одна мешканка підняла питання обговорень перевезень в соцмережах та поцікавилася, який результат буде від громадських слухань:

“Люди не володіють інформацією, обурюються в коментарях. Потрібно всі прорахунки на тарифи показати. А можливо, 4 гривні – це навіть замало. Дописувачі пишуть про повернення комунального транспорту, та ми повинні розуміти, які зараз реалії. І якщо не буде маршрутних таксі, то ходитимемо пішки? І що було б, якби сюди прийшло 100 людей із зауваженнями, їх би врахували?”.

Сторонський сказав, що громадські слухання – це частина процедури, яку потрібно дотримуватися при  піднятті тарифів. Не завжди беруть до уваги усі зауваження при прийнятті рішення щодо ціни проїзду. Та водночас зазначив, що усі пропозиції та скарги щодо брудних маршруток, відсутності графіків та ряду інших питань, які піднімали мешканці та депутати, відділ транспорту та зв’язку прийме до уваги та донесе до виконання перевізниками.

Перевізники ж як і зазвичай, нарікали на збитковість маршруту №13, погані дороги та постійні ремонти автобусів, зауваживши, що останній купували в 2008-му році.

Рішення про встановлення нових тарифів буде затверджено виконавчим комітетом Нововолинської міськради, засідання якого відбудеться уже цього тижня.

Ще раз зазначимо, ніхто із присутніх не підняв питання щодо проїзду дітей у маршрутках міста. Жодного зауваження ні письмого, ні усного щодо встановлення ціни для школярів 3 гривні (75% вартості), замість 2-х (50%, як ще є зараз), не поступило.




коментарів: 4
  1. Ті перевізники охаміли, позажиралися, гарчать на тих дітей, на пільговиків. До правди сказати, є пара чемних водіїв, а є такі як дикарі. А на скарги їм, як виявилося начхати, бо скаржилися люди і письмово і колективно. А по ситуації видно як їх “насварили” в міськраді!
    Щодо громади, молоді батьки як загнані коні, нема коли відпочити,не те що брати активну участь у житті громадськості, а пенсіонера з місця не зрушити, бо йому вже нічого не треба. І що за такий “зручний час” 15:00, посередині дня, коли всі по роботах?
    Щодо самої важливої теми – ціни проїзду школярів. Може наше добре міське керівництво і саме б додумалося, що підвищити в такій мірі ціну на проїзд – це явний “перебор”. І 50 % хватило б. Мені щомісяця треба буде двом дітям до школи і назад тепер віддати 240 гривень. Будьте ж людьми, люди з міського Олімпу.

  2. В Україні на все піднімають ціни.Газ,бензин,хліб,світло,податки а в проїзді все вперлося.Медецину розвалили і всі мовчать.Розваліть ще транспорт тоді буде добре.А держава нам його не дасть.

  3. За то у Червонограді можна у будь який кінець міста доїхати, а у нас тільки по одному колу яке трішки відрізняється від іншого. І у інших містах маршрудки їздять і до автостанції, не розумію чого у нас нема такого рейсу!!!???

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

25 Квітня, Четвер