<

Команда нового мера Нововолинська: заступники та керуюча справами виконкому розповіли про робочі плани

Цей запис опубліковано більш як рік тому
17:17 | 4.12.2020 / Нововолинськ / , , , , /
Перегляди
248
/ коментарів 12

Депутати Нововолинської міської ради своїм рішенням затвердили запропоновані міським головою Борисом Карпусем кандидатури на посади його заступників та керуючу справами виконавчого комітету. Журналісти інтернет-видання «БУГ» дізналися, за яку сферу життєдіяльності міста вони будуть відповідати та про плани на роботу.

На керівних посадах у мера Нововолинська – чотири жінки і один чоловік. Заступниками стали Юлія Лефтер, Олександр Громик, Вікторія Скриннік. Керуючою справами – Валентина Степюк, а секретарем ради – Олена Шаповал.

БУГу вдалося поспілкуватися з частиною команди та дізнатися плани щодо роботи.

Юлія Лефтер: «Міський голова поставив чітке завдання: забезпечити сталий розвиток Нововолинська»

Юлії Лефтер 39 років. Протягом п’яти останніх років вона працювала на посаді секретаря Бердичівської міської ради Житомирської області.

Мені запропонував Борис Сергійович займатися напрямком пошуку інвестицій, ми мали з ним декілька розмов, спілкувалися, у нас виявилися однакові погляди на багато речей. І я прийняла рішення переїхати у Нововолинськ.

Спершу потрібно розробити інвестиційну стратегію розвитку Нововолинська. Міський голова поставив чітке завдання: забезпечити сталий розвиток Нововолинська”.

“Хочу займатися декількома напрямками, щоб реалізувати цей план. Це залучити міжнародну технічну допомогу, працювати з грантами, а також організувати спільну роботу підприємців”.

За словами Юлії Лефтер, потрібно розробити інвестиційний паспорт міста, щоб він мав презентабельну характеристику, був перекладений на зрозумілу для інвестора мову, англійську чи польську, можливо, ще якусь.

“Є бачення, що потрібно працювати з торгівельними палатами посольств Євросоюзу. Залучати сюди організації, які можуть надати консультації.

Є чіткі задачі. Мені здається, що їх потрібно просто виконувати”.

Насправді велика конкуренція за інвестиції, говорить Юлія Лефтер. В Україні сформована 1 421 громада. І всі вони конкуруватимуть за інвестиції. Вона впевнена, що інвестора треба затягувати. Очікувати, що колись вони самі подзвонять чи просто заїдуть у місто – не робота.

Олександр Громик: «У нас одна мета – зробити проживання у Нововолинську для його мешканців комфортним»

Питання житлово-комунального господарства Нововолинська лягли на плечі 35-річного Олександра Громика, який вже працював на посаді заступника під час останньої каденції Віктора Сапожнікова. Як розповідає, з ситуацією в комунальній сфері міста ознайомлений дуже добре.

“Завдання номер один – це оптимізація апарату управління усіх комунальних підприємств. Ми націлені на те, щоб увесь житловий фонд багатоквартирних будинків був охоплений ОСББ. Для того, щоб в місто могли зайти приватні структури, які будуть обслуговувати об’єднання. Щоб не було так, як зараз: у нашій житловій сфері ОСББ є замовником і виконавцем послуг. У планах – благоустрій, добудова полігону твердих побутових відходів. Є вже деякі рішення, щоб зробити зміни в найкоротші терміни”.

З 2005-го року по 2007 Олександр працював на посаді бухгалтера управління освіти виконавчого комітету Нововолинської міської ради, потім на посаді головного спеціаліста відділу будівництва, комунального господарства і газифікації виконавчого комітету Нововолинської міської ради, був начальником відділу економіки виконавчого комітету Нововолинської міської ради, а з 2015-го року – на посаді заступника Нововолинського міського голови.

“Робота з громадськістю для мене також не нова. Комунікація з мешканцями має бути повна, має бути розуміння ситуації, яка відбувається у місті. Надіюся, що буде створено відповідні служби, які будуть допомагати меру і заступникам комунікувати з мешканцями. Не всі проблеми можна вирішити зразу, але всіх треба чути.

Олександр Громик розповідає, що з новим міським головою знайомий дуже давно, вже 14 років, з іншими заступниками знайомий менше часу.

“Ми тут не для того, щоб притиратися, а працювати як злагоджений механізм. Буквально за кілька днів ми знайшли спільну мову і у нас одна мета: зробити проживання у Нововолинську для його мешканців комфортним”.

Вікторія Скриннік: «Наша команда нова, але ми між собою знайшли спільний знаменник »

Під курування заступниці Вікторії Скриннік відійшли сфери соціальна, культурна, охорони здоров’я, молоді та спорту.

Як розповіла Вікторія, вже в перший день роботи встигла зустрітися з усіма керівниками по напрямках. Хоче якнайшвидше ввійти в курс справ.

“Треба вникнути в питання бюджетування, використання коштів цими підрозділами. Це для мене нове, але я з цим можу справитися”.

Досвід роботи у Вікторії Скриннік тривалий. Починала роботу кур’єром Нововолинського міського суду, потім вивчилася на юриста. Працювала тривалий час у банківській сфері, потім зрозуміла, що треба рости – закінчила факультет підготовки професійних суддів у Харківській академії імені Ярослава Мудрого. Очолювала управління юстиції у Нововолинську, а потім стала керівником Нововолинського відділу бюро правової допомоги.

“Мені запропонували стати заступником з соціальних питань. У своїй роботі в бюро правової допомоги стикалася з проблемами соцзабезпечення.

Я думаю, все вдасться і все зможемо втілити в життя. Наша команда нова, але ми між собою знайшли спільний знаменник, один одного чуємо”.

Валентина Степюк: «Потрібно більше виходити до мешканців громади та говорити з ними»

Керуюча справами міськвиконкому Валентина Степюк з місцевим самоврядуванням пов’язана вже давно, була і депутатом Іваничівської районної ради, і сільським головою. А останні роки очолювала Асоціацію місцевого самоврядування Прибужжя.

“Саме завдяки нашій асоціації вдалося об’єднати громади Іваничівського, Володимир-Волинського, Любомльського району в самодостатні та успішні ОТГ та налагодити співпрацю між ними.

Коли мені запропонували посаду керуючої справами виконкому, я погодилася, адже мій досвід у роботі в органах місцевого самоврядування мені допоможе організувати роботу міської ради, налагодити співпрацю політичних сил, усіх органів влади, а також апарату місцевої ради і жителів громади”.

Щодо роботи в виконавчому комітеті, Валентина Степюк зазначає, що протягом трьох днів встигла помітити, що поки мало комунікації і між відділами виконавчого комітету, і з мешканцями міста.

“Потрібно більше виходити до жителів, говорити з ними, вивчати їх думку та проблеми і швидко реагувати, аби життя в місті було комфортним “.

Поспілкуватися з новим секретарем ради Оленою Шаповал журналістам БУГу поки не вдалося. У всієї нової команди надто багато роботи. Згодом на БУГ чекайте інтерв’ю з пані Оленою.




коментарів: 12
    • У пана Анатоля є лишнє ліжко чи, можливо, основне достатньо широке?

  1. З комунікацію з мешканцями міста у Громика явно не склалось. У нього складалось з еомунікацією з Сапожніковим. Як він проліз в нову міську раду?

  2. Вот нас тоже интересует вопрос,как это Громик попал в новый городской совет?уму не постежимо

  3. Тепер новообраних треба одягти накормити і забезпечити майбутнє на цілих п’ять років

  4. Народ ви в Бердичеві давно були?Я нещодавно. Такий же депресняк як і у Новіку, команда проХфесіоналів блін.

    • Це набутий спадковий талант , випливати, в любій ситуації на поверхню.. та вміло користуватися ситуаціїю …Попадати в потрібне місце в потрібний проміжок часу….Повторюсь спадковий талант!

  5. Шановна редакціє Бугу,чому видаляєте адекватні коментарі?Писала коментар про те,що ОСББ краще самоорганізовуватись і утримувати будинок без управляючої компанії-бо це дозволить співвласникам не “піднімати”тарифи до “захмарних”розмірів.Чим той коментар не вгодив редакції?

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

19 Березня, Вівторок
18 Березня, Понеділок