<

Давайте будувати країну, а не «ля-ля» і знімати ролики на ютуб, – далекобійник з Нововолинська Зеленському

Цей запис опубліковано більш як рік тому
17:15 | 16.07.2020 / Нововолинськ / , /
Перегляди
17
/ коментарів 18

Андрій Борсук з Нововолинська відповів на звинувачення президента Володимира Зеленського щодо того, що далекобійники руйнують дороги найбільше. 

Чоловік радить президенту замість того, щоб знімати на ютуб море роликів, зайнятися реальними справами, розповідає NVip.

«Каже президент будувати країну, давайте будувати. А зараз це не будівництво, це просте ля-ля», – звернувся до глави держави Андрій Борсук.

Перше, на чому наголошує Андрій Борсук, це те, що умови для його роботи в Україні забезпечені не більше, ніж на 20%. А все тому, що немає належних автостоянок. А стояти водіям доводиться від 9 до 11 годин. Придорожні кафе, якщо і є, то здебільшого вони не безпечні, оскільки машину ніхто там не охороняє. Тому часто трапляється так, що крадуть товар, а матеріальну відповідальність за нього несе сам водій.

Нагадаємо, нещодавно у мережі з’явилося відео, на якому президент України Володимир Зеленський не просто звинувачує далекобійників у поганих дорогах, а й на всю країну називає їх «засранцями».

Відтак, журналісти столичного 4-го каналу у програмі «Хто як живе?» проїхали маршрутом Київ-Чоп із нововолинським водієм, щоб хоча би познайомити президента з роботою далекобійників та показати, що нічого вони тим дорогам не роблять, навпаки – дороги стають причинами багатьох проблем далекобійників.

https://www.facebook.com/100001523714170/videos/3229231737137585/

«Зранку можна прокинутися без товару, без солярки, без акумуляторів. Зрештою взагалі можна не прокинутися», – каже далекобійник.

Знайти спеціальну мийку для фур теж ще той квест. Вартість мийки – 350 грн. Але в дорозі це одна з мінімальних витрат. Бо кожні 150-200 тисяч пройдених кілометрів Андрій Борсук мусить міняти шини. А 12 шин за 5 тисяч гривень щонайменше обходяться у 60 тисяч гривень.

До всього ж, наголошує чоловік, не бувало жодного такого рейсу, щоб бодай щось не зламалося. Натомість причиною поломок найчастіше називає погані дороги та їхнє недолуге планування. Тому якість доріг – найболючіша тема для усіх далекобійників. А в тому, що доводиться їхати перевантаженим, вини водія немає, оскільки сам він не може перевірити це. Його ж завдання – добре розкласти товар, щоб перевантаження не було на вагах.

«Я не можу знати, скільки мені загрузили, адже в документах може бути написане одне, а на ділі – інше», – пояснює Андрій Борсук.

На завершення він додає, що називати «засранцями» далекобійників – це не президентське діло, адже це ображає не тільки самих водіїв, це стосується і їхніх родин.

«Бо що говорити моїй дитині: мій тато не далекобійник, мій тато засранець?»




коментарів: 18
    • А яка “фірма” вам може предоставити 100% інформацію про вагу вантажа, тим паче в Україні? Такої точної інформації вам ніхто з організацій не надасть

      • Люба фірма яка працює легально на ринку дружить з логістикою в накладній вказує вагу!
        Більше того на кожній палєті приклеєний ярлик,шо школяр порахувати зможе водія присутність при загрузці обов’язкова!
        Вже хто хто а водій знає вагу товара який везе!
        Так що не треба як Андрій каже ЛЯ ЛЯ)

  1. Я згідний що ця робота не легка і дуже потрібна всім нам, але це не дає вам право їздити з перегрузами до 80 і навіть 100 тон, замість дозволених 40 тон загальної ваги, ви ж такою вагою знищуєте дороги якими користуються всі, не тільки ви, а потім самі ж ще і жалієтесь що дороги розбиті. В Європі за таке карають величезними штрафами просто не підйомними і це я вважаю правильно, тому там і дороги хороші.

  2. А умови роботи на які ви так жалієтесь хто вам має створити держава з і так бідного бютжету? Чи ваші роботодавці які далеко не бідують з такими цінами на перевозки?

  3. Штрафувати потрібно не водія а того хто цей вантаж завантажив і тоді буде порядок, коли пару раз відправник викине пару тисяч євро він перестане перенавтажувати і буде дотримуватися норм

  4. Це ті зерновози перегружені, після яких на асфальті колії такі що без піддона можна лишитись не знають що в них перегруз? На кого це відео розраховане? Президент чітко сказав що найшов группу де ці бідні і невинні чітко знали що їдуть з перегрузами і “фішкували” одне одному де є пости… Ось ті хто в тій группі був і є засранці, хоча мягко сказано!

    • Угу, а коли ви їдете не грузовою машиною і дно або “задок” машини майже чеборхає асфальт – то це норма? Якщо бус чи легкова машина – то з вагою перебора не буде?? Про це ніхто не задумується, що там також може бути перегруз? Але ж легше звинуватити великогабаритну вантажну машину

      • На скільки мені відомо дозволено 7 тон на вісь. В буса чи легкової машини наприклад 2 осі, щоб вийти за межі дозволеного то треба загрузити в неї 14 тон! Не знаю що буде тоді з машиною, але пробувати на своїй не хочу.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

24 Квітня, Середа