<

Чи сподобався візит до лікаря: в амбулаторіях центру ПМСД Нововолинська з’явилися QR-коди на дверях

Цей запис опубліковано більш як рік тому
16:51 | 13.11.2019 / Нововолинськ / /
Перегляди
35
/ 1 коментар

У Нововолинському центрі первинної медико-санітарної допомоги з’явилися QR-коди на дверях сімейних лікарів та педіатрів.

В амбулаторіях загальної практики сімейної медицини №4 за адресою проспект Перемоги, 7 (приміщення колишньої дитячої поліклініки), №3, що на проспекті Дружби, 19 та на 15-му мікрорайоні після візиту до лікаря пацієнт може оцінити його.

Достатньо піднести камеру свого смартфону до QR-коду і відкриється анкета відгуків, скарг та пропозицій Нововолинського центру первинної медико-санітарної допомоги.

Анкетування проводиться, щоб оцінити якість роботи лікарів, воно є цілком анонімним. Для зворотнього зв’язку за бажанням можна залишити свій номер телефону. Отримана інформація буде використовуватися виключно з метою аналізу роботи медзакладу та покращення сервісу.

Повідомляється, що жодні персональні дані в результаті анкетування не збираються.

Головна лікарка центру ПМСД Ольга Попіка зазначила, що пройшла реформа в первинній ланці медицини, відбулися зміни. Та чи змінилися лікарі, їх підходи до роботи і чи задоволені пацієнти?

“Вирішили зробити таке нововведення – анкетування, яке пацієнт може пройти після візиту до сімейного лікаря або педіатра. Чи приділяв лікар достатньо часу на прийом та був уважним, чи зробив повний огляд, чи розповідав лікар про профілактику захворювань, необхідність щеплення та інші запитання містяться в опитуванні. Анкета є анонімна, але якщо пацієнт хоче, може лишити свій номер телефону”, – розповіла Попіка.

Крім того є й інші питання: чи доброзичливим був інший персонал медзакладу, час очікування прийому лікаря ( під кабінетом) чи швидко отримували допомогу при невідкладних проблемах зі здоров’ям тощо.

Заповнювати анкету варто лише в тому разі, якщо ви є пацієнтом нововолинського центру ПМСД й відвідували лікарів хоча би один раз, починаючи з 1 квітня 2019 року.

Окрім того, залишити свій відгук можна у книзі скарг та пропозицій. Розміщена вона в амбулаторії №4, поруч з реєстратурою.




один коментар
  1. Я й не анонімно можу висловити свої претензії, якщо такі будуть. Це для боягузів.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

24 Квітня, Середа