NASA підтвердила наявність рідкої води на одному із супутників Юпітера

03:28 | 23.11.2019 / Новини / , /

Космічне агентство офіційно підтвердило наявність на Європі водяної пари. Під поверхнею Європи приховується величезний рідкий океан.

Поки ровери на Марсі шукають докази існування води в далекому минулому, в Сонячній системі знайдено ще одне місце, де вона є у великому достатку. Європа – це один із супутників Юпітера, який давно привертає увагу вчених тим, що на ній виявили ознаки існування рідкої води, а значить можливе наявність життя, – пише Сегодня.

На цьому тижні NASA офіційно підтвердила наявність на Європі водяної пари. Цей факт свідчить про те, що під крижаною поверхнею Європи ховається величезний рідкий океан води. Іноді через борозни на поверхні супутника прориваються у космос гігантські гейзери, але вчені не могли довести, що в цих струменях була вода. До теперішнього часу. Тепер це доведено на 100%.

Команда дослідників на чолі з планетарним дослідником NASA Лукасом Паганіні досліджували Європу за допомогою обсерваторії Кека на Гаваях. Команда виявила водяну пару тільки одноразово за 17 ночей спостережень, але цього одного разу було цілком достатньо.

“Вчені виявили достатню кількість води, що виділяється з надр Європи (2360 кілограмів за секунду). Такого обсягу достатньо, щоб заповнити басейн олімпійських розмірів за лічені хвилини”, – заявили в NASA.

Європа приховує ще більше загадок, ніж вважали вчені. На їх розгадку NASA планує відправити космічну місію Europa Clipper на супутник Юпітера в середині 2020-х років. Головним завданням космічного польоту стане пошук кращого

місця для життя в Сонячній системі за межами Землі. І останні новини роблять місію Europa Clipper ще більш захоплюючою.

Нагадаємо, що раніше на супутнику Сатурна знайшли таємничі лабіринти. А на минулому тижні супутники SpaceX Starlink влаштували страшне світлове шоу в космосі.