<

На Волинській митниці розпочинає роботу «Контактний центр» для надання консультацій представникам громадськості та бізнесу

Цей запис опубліковано більш як рік тому
20:34 | 13.10.2015 / Новини /
Перегляди
0
/ Коментарі відсутні

З метою уникнення черг та можливих непорозумінь під час перетину кордону розпочинає  на Волинській митниці ДФС роботу «Контактний центр» з надання консультацій та роз’яснень щодо проблемних питань митних формальностей.

«Контактний центр Волинської митниці ДФС» – це “гаряча телефонна лінія”, розрахована на протидію корупції у відомстві, а також на ліквідацію перешкод, які заважають здійснювати підприємницьку діяльність, усунення труднощів у спілкуванні з посадовими особами.

“Гаряча телефонна лінія” працює за принципом зворотного зв’язку –  оператори не тільки приймуть звернення, але і повідомлять про результати перевірки та вжиті заходи.

Громадяни, представники бізнесу, зокрема й суб’єкти ЗЕД, зможуть оперативно вирішити суперечливі питання, що виникають у сфері адміністрування податків і під час здійснення митного контролю й митного оформлення  за телефонами: (03377) 3-15-19, 093-885-03-335 та звернутися на електронну скринькуvl.callcenter@customs.sfs.gov.ua .

Режим роботи «Контактного центру Волинської митниці ДФС»»:

з понеділка по четвер з 9-00 до 17-00

п‘ятниця – з 9-00 до 16-45

субота, неділя – вихідні

Прес-служба ГУ ДФС у Волинській області




Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

25 Квітня, Четвер
24 Квітня, Середа