<

На Волині хочуть створити ринкові механізми для обмеження політичної реклами

Цей запис опубліковано більш як рік тому
18:57 | 11.08.2015 / Новини /
Перегляди
1
/ 1 коментар

Варто не просто адміністративним методом заборонити політичну рекламу, а створити ринкові умови, аби вона стала невигідною.

Про це йшлося 11 серпня під час круглого столу щодо можливості заборони політичної реклами в Луцьку, – повідомив власкор IA ZIK.

На думку нардепа із факції «Самопоміч» Олега Березюка, політична реклама, яка є зараз в Україні, має в тому числі ознаки політичної корупції. Адже гроші, які в неї інвестуються, не обов’язково «чисті».

«Якщо людина вкладає мільйони доларів, тоді запитання: навіщо вона йде в політику? Скасовується не вся політична реклама, а  білборди, відео та аудіо ролики. Почнеться джинса? А вона нікуди і не зникала, а йде поруч», – заявив він.

Депутат Луцької міськради із групи «Новий Луцьк» Андрій Осіпов зазначив, що є одним із критиків нинішнього виборчого законодавства. Адже не усунуто старих проблем та виникло багато нових ризиків. На його думку, блок – це спроба приходити в політику більше нових партій, які не можуть змагатися з відомими політичними брендами. Також суттєва проблема – скорочення кількості депутатів – це популістична норма. «Адже міському голові легше мати вплив на 20 депутатів, аніж на півсотню», – каже Осіпов.

Заступник голови облосередку «Свободи» Петро Герасименко стверджує, що є сенс взагалі заборонити політичну рекламу за три місяці до виборів. Мовляв, ЗМІ, особливо телебачення, підконтрольні олігархічним групам, а тому забезпечити рівний доступ до мас-медіа практично неможливо.

«А те що ви зараз висуваєте – швидше за все популізм. Адже ви чудово розумієте, що він проголосований не буде. Адже всі учасники – уже на старті, тому його в сесійній залі не підтримають», – сказав Герасименко Березюку про законопроект щодо заборони політичної реклами.

Редактор часопису «Хроніки Любарта» Андрій Лучик зазначив, що має до цього законопроекту два зауваження. «Ми говоримо про заборону політичної реклами. Тобто, ми постійно ведемо мову про застосування адміністративних методів. Можливо, є сенс забезпечити ринкові механізми, аби політична реклама стала невигідною. Також я не бачу відповідальності за порушення цього закону», – додав він.




один коментар

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

24 Квітня, Середа