<

«На бляхах»: як «іноземні» авто змінили життя Прибужжя

Цей запис опубліковано більш як рік тому
22:57 | 14.11.2017 / Новини /
Перегляди
0
/ Коментарі відсутні

Висока вартість «розмитнення» автомобіля зумовила ситуацію, в якій жителям сусідніх із Польщею областей вигідніше скористатися однією із «схем» пересування на авто з номером однієї з країн Євросоюзу, аби зекономити. Проте практика показує, що, наприклад, міста Прибужжя не готові до такої кількості «дешевих» автівок та «легковажних» водіїв. 

Про це йдеться у черговому випуску безплатної газети «БУГ» (№3 від 11 листопада).

Називаються цифри, що в Україні тих, хто користується «бляхами» – понад мільйон, і майже 50 тисяч мешканців Прибужжя є власниками іноземних авто. Така ситуація склалася тому, що машини на єврономерах вигідно ввозити через їхню дешевизну.

Схеми, які дозволяють це зробити – прості й доступні майже кожному. Тож охочих переплачувати за іномарки, купуючи їх в Україні, стає все менше.

Упродовж року власники іноземних авто намагаються достукатися до керівництва держави, вимагаючи змінити правила розмитнення автомобілів. У вересні організували чергову акцію протесту. У результаті, був підписаний меморандум про взаєморозуміння з головою комітету Верховної Ради з питань податкової та митної політики Ніною Южаніною.

У документі були прописані зобов’язання як з боку протестувальників, так і з боку держави. Перші – припиняють акцію невдоволення, а Рада, зі свого боку, на найближчому пленарному тижні мала б розглянути законопроект і прийняти його. Він би включав наступний розділ: фундаментальне закриття кордонів для авто, які незаконно використовують режим тимчасового ввезення або режим транзиту. Друга частина меморандуму стосувалася обіцянки напрацювання законопроекту, за яким вже ввезені в Україну авто могли б стати на облік, бути розмитненими з сплатою всіх митних платежів, які встановлені державою. Орієнтовно ця сума становила б 1000-1400 євро.

З часу нібито досягнутих домовленостей між власниками «блях» та представниками парламенту минуло два місяці, а згаданий законопроект навіть не зареєстрували у порядку денному. Обіцянки лишилися на папері.

***

Як вирішиться доля автівок із іноземною реєстрацією, наразі залежить від законодавців. Чиє лобі виявиться сильнішим – прихильників «легалізації» чи «закриття» законних можливостей для ввезення, покаже час. Проте будь-яке рішення, що здешевлює вартість автотранспорту для українців, точно не зменшить їхню кількість у Володимирі-Волинському та Нововолинську. Отож, необхідність подбати про достатню кількість парковок та пропускну спроможність доріг вже давно постала перед міськими владцями.

                                                                                                                                            Антон Бугайчук




Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

23 Квітня, Вівторок