<

Може з’явитися ще один пункт пропуску до Польщі

Цей запис опубліковано більш як рік тому
09:00 | 25.11.2016 / Новини /
Перегляди
1
/ Коментарі відсутні

Міністри інфраструктури України і Польщі Володимир Омелян і Анджей Адамчик, маршалок Сейму Марцін Кухцінський, українські та польські депутати обговорили створення нового пункту пропуску “Нижанковичі-Мальхвіце” на українсько-польському кордоні.

Про це йшлося в середу під час виїзного засідання комісій інфраструктури Сейму Польщі за участі профільної комісії Верховної Ради України у Красічині Підкарпатського воєводства поблизу кордону з Україною, повідомляє Укрінформ із посиланням на Wyborcza.pl.

“Є кілька пунктів пропуску на кордоні між Україною і Польщею, але цього замало. Без сумніву, будівництво чергового пункту пропуску “Мальховіце-Нижанковичі” є реальною справою”, – заявив на засіданні голова комісії Сейму з питань інфраструктури Богдан Жонса.

Він додав, що наявність на засіданні комісії профільних міністрів двох країн є свідченням того, що це не пусті балачки, а реальна необхідність.

Жонса поінформував, що цей пункт пропуску складався б з одного будинку, де прикордонники та митники обох країн змогли спільно здійснювати перевірку.

“Це значно зменшило б кошти будівництва пункту пропуску, і на це погоджуються обидві країни”,- наголосив він.

Читайте також: На кордоні з Польщею застрягли 1290 авто
Речник воєводи Підкарпатського воєводства Малгожата Ваксмудська-Шарек повідомила, що зараз триває робота щодо створення програми функціонального використання пункту пропуску, а у 2017 році буде підготовлено технічну документацію проекту. За її словами, пункт пропуску реально збудувати до 2019 року за умови покращення автошляху до нього з боку України.

За ініціативою польської комісії з питань інфраструктури також було прийнято офіційне звернення до прем’єр-міністра Польщі, в якому міститься прохання провести економічний аналіз щодо створення залізничного сполучення Київ – Вроцлав – Дрезден – Париж.

Маршалок Сейму РП Кухцінський наголосив, що розвиток і розширення інфраструктури на спільному кордоні автомобільного, залізничного й авіаційного сполучення є “фундаментом співпраці”.

“Польща повинна підтримати ідею сполучення Києва з Парижем. Цей транс’європейський експрес особисто підтримую від усього серця”,- зазначив маршалок.

Міністр інфраструктури і будівництва Польщі Анджей Адамчик повідомив, що з українським колегою Омеляном він також обговорив можливість розвитку залізничного сполучення на лінії Львів – Перемишль.

“Є можливість введення в дію цього сполучення без необхідності заміни вагонних візків на кордоні (в Україні і Польщі різна ширина колії – ред.). Хочемо узгодити це сполучення з потягами, які з Перемишля курсують далі по країні”, – зазначив Адамчик, наголосивши, що з цього приводу триватимуть інтенсивні переговори.

За його словами, з міністром Омеляном узгоджено початок функціонування з грудня польсько-української групи, яка працюватиме над рішеннями у залізничній сфері. Адамчик зауважив, що ця група, зокрема, розгляне можливість залізничного сполучення Київ – Перемишль по широкій колії, а звідти вже здійснюватимуться сполучення по вужчій колії, яка є в європейських країнах.




Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

28 Березня, Четвер