<

Київстар збільшує плату за тарифи – офіційна позиція компанії

Цей запис опубліковано більш як рік тому
14:07 | 10.01.2020 / Новини / /
Перегляди
37
/ коментарів 6

У 2020 році мобільний оператор «Київстар» різко підіймає тарифи для своїх абонентів у півтори-два рази. Напередодні Нового року більшість користувачів даного мобільного оператора отримали «смс-ки щастя» із повідомленням про переведення їх на інший тариф, абонплата за який подекуди дорожча майже у двічі.

Про це інтернет-видання “БУГ” інформувало раніше.

“За останній рік наші клієнти почали на 70% більше користуватися мобільним інтернетом та на 10% більше телефонувати на інші мережі. У деяких тарифах, котрі ми запустили 2-3 роки тому, послуг менше, ніж абоненти використовують фактично. Тому ми сформували нові тарифні плани із більшим наповненням. А з метою покращення обслуговування періодично оновлюємо умови старих тарифів”, – повідомляє БУГу представник мобільного оператора.

Зараз для майже 1 млн абонентів, котрі користуються тарифом «Київстар Дзвінки», збільшується обсяг послуг без зміни вартості. Для 1,5 мільйона абонентів, котрі використовують значно менше послуг, ніж є у них зараз, були запропоновані тарифи із меншою вартістю.

“Наприклад, для частини абонентів із тарифом «Безлім Соцмережі 2018» ми запропонували тариф, що на 25 грн дешевший. Тим абонентам, котрі активно користуються мобільним інтернетом та іншими послугами ми пропонуємо самостійно обрати одну з актуальних пропозицій із більшим обсягом мегабайтів та хвилин”, – зазначають у Київстарі.

Вказаний мобільний оператор має багато тарифів для різних груп абонентів, у тому числі без мобільного інтернету від 75 грн.

“Лише якщо абоненти не зроблять вибір самостійно, ми запропонуємо тарифи, які відповідають їх моделі використання мобільних послуг”, – додають представники компанії.




коментарів: 6
  1. Ставилось питання – з чим пов”язане підняття ціни на послуги “Київстру” в 1.5 – 2 рази, а вони розказують хто і скільки мегабайт використовує. Ще так наші політики люблять відповідати на питання.

  2. Ви що думаєте там дурачки в Київстарі сидять?:)) Та тому і змінюють собі календарний місяць на 28 днів, підвищують тарифи вдвічі що знають укр.менталітет , ну повозмущаються, ну попишуть на фейсбуці гнівні відгуки, ну пониють оператору який врешті решт скаже “нам дуже шкода що у вас склалося таке враження” і понесуть до терміналу тих 100 чи 200 грн

  3. А замість Кстару що? У якого конкурента краща якість покриття та моб.інтернету, де дешевше? Якщо є то хто не дає переходити на ін.оператор? Чи віра не позволяє?

  4. Да, прекрасные объяснения. Все поверили, что оператор эти изменения делает ТОЛЬКО на благо своих клиентов.

    • Я верю в честность Президента
      И в неподкупность постовых,
      В заботу банка о клиентах…
      В русалок верю, в домовых.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

25 Квітня, Четвер