Траса Ковель-Жовква: на ремонт ділянки біля села Литовеж, яку визнали найаварійнішою в Україні, забракло коштів
На будівництво траси державного значення Ковель-Володимир-Волинський-Жовква не вистачає 100 мільйонів гривень.
Начальник служби автомобільних доріг у Волинській області Анатолій Посполітак повідомив “БУГу” про ділянки траси Ковель-Володимир-Волинський-Жовква, які через брак фінансування не будуть відремонтовані.
“Ми не маємо грошей на дорогу від залізничного переїзду в Нововолинську до річки Буг (поблизу кордону з Львівською областю біля села Литовеж, – авт.) і від Нововолинська, умовно кажучи, до села Суходоли. На ці 2 ділянки коштів нема.
Гроші є на: перший об’єкт – об’їзна Володимир-Волинська зі сторони Ковеля на Устилуг (48-й – 53-й кілометри), другий об’єкт – виїзд із Володимира-Волинського до 65-го кілометра (це в районі Суходол) і третій об’єкт – 73-й – 80-й кілометри, з Нововолинська починаємо і йдемо аж за залізничний перехід”, – зазначив він.
У 2017-му році відрізок дороги Ковель-Жовква, на який зараз забракло фінансування, опинився у списку найпроблемніших трас, де найчастіше трапляються ДТП. Підбірку найаварійніших трас України зробило видання РИА Новости Украина.
Нагадаємо, що в травні 2017-го року біля села Литовеж Іваничівського району пасажирський автобус в’їхав у глибоку вибоїну, злетів у кювет і перекинувся.
Глибина вибоїни становила 12 сантиметрів при тому, що середній кліренс (дорожній просвіт) легкового автомобіля становить саме від 11 сантиметрів.
На капітальний ремонт дороги Ковель-Володимир-Волинський-Жовква з держбюджету виділили близько 300 мільйонів. За ці гроші можна збудувати лише 32 кілометри.
Вартість ремонту одного кілометра дороги – 8,5 мільйона гривень. Згідно з договором, підрядник надає гарантію на асфальтобетонне покриття – 3 роки, на основу дорожнього одягу – 8 років, повідомляє Волинь24 з посиланням на 12 канал.
а де фото хатики начальника служби автомобільних доріг у Волинській області для порывняння
поміняли асвальт там, де покриття було +- задовільне, а біля с.Діхтів, де воно жахливе, так і залишиться. і ще питання, чи будуть взагалі вкладати фінішний шар на луцькій трасі???
Грайте в Вулкан, будуть гроші і включайте ВПН
Якраз ремонтують дорогу яка була нормальною. А така яка була в поганому стані залишили. Козли
Ну прекрасно… Де дороги не було, там її і не буде…
Платять за м2 відремонтоваої дороги. Ціна ремонту однакова, чи нормальна дорога, чи зруйнова. Різниця тільки в затратах. Не вже Ви думаєте Пеця з Гройсманом цього не розуміють.