<

Іран оприлюднив подробиці збиття лайнера МАУ: було два ракетні удари

Цей запис опубліковано більш як рік тому
03:13 | 24.08.2020 / Новини / , , /
Перегляди
3
/ Коментарі відсутні

Іранська організація цивільної авіації оприлюднила перший офіційний звіт про аналіз «чорних скриньок» збитого у країні літака МАУ.

Аналіз із «чорних скриньок» показав, що літак збили дома ракетними ударами, проміжок між якими складав 25 секунд. Про це повідомляє Європейська правдаіз посиланням на Reuters.

Більш того, після першого удару екіпаж та пасажири українського лайнера були ще живі.

“Через 19 секунд після того, як перша ракета потрапила в літак, голоси пілотів всередині кабіни вказували на те, що пасажири живі … Через 25 секунд друга ракета потрапила в літак”, — повідомлялося в повідомленні.

На самописці зі збитого українського літака авіакомпанії МАУ записано лише 19 секунд розмов після першого вибуху. Про це повідомив глава іранської Організації цивільної авіації Турадж Зангане

Різниця в хронометражі запису і часом, який було зафіксовано між першим і другим вибухами, пояснюють імовірним пошкодженням самописців.

Як повідомляється, шрапнель від першого вибуху уразила передню частину літака і ймовірно, порушила роботу самописців. Саме цим можна пояснити те, що між першим і другим вибух пройшло 25 секунд, у той час як самописці зафіксували лише 19 секунд розмов з моменту першого вибуху.

Також у повідомленні зазначається, що Іран закликає всі залучені країни утриматися від політизації аналізу даних з «чорних скриньок».

Нагадаємо, у липні “чорні скриньки” зі збитого лайнеру передали для дослідження у Францію.

Результати розшифровки переконали всіх учасників міжнародного розслідування у тому, що катастрофа сталася внаслідок ракетної атаки.

Зокрема, дані з параметричного реєстратору літака показали, що з початку роботи реєстратора до моменту зупинки запису будь-яких технічних відмов чи інших негативних факторів, що могли вплинути на безпеку виконання польоту, не виявили.

Інформація з мовного реєстратору теж показала відсутність будь-яких відхилень у роботі екіпажу від часу запуску двигунів до моменту зупинки запису мовного реєстратора.

Авіакатастрофа в Тегерані:




Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

25 Квітня, Четвер