<

Готова вакцина проти COVID-19: 4 європейські країни замовили 400 мільйонів доз

Цей запис опубліковано більш як рік тому
09:11 | 14.06.2020 / Новини / , /
Перегляди
3
/ коментарі 4

Італія, Німеччина, Франція і Нідерланди підписали контракт з компанією АstraZeneca на поставку 400 мільйон доз вакцини від коронавірусної хвороби.

У контракті передбачено 400 мільйонів доз вакцини, розробленої з Оксфордським університетом, повідомив міністр охорони здоров’я Італії. Також повідомлення про угоду опублікував сайт фармкомпанії АstraZeneca, – передає 24 канал.

“Разом з міністрами охорони здоров’я Німеччини, Франції та Нідерландів після запуску вакцинного альянсу ми підписали контракт на поставку до 400 мільйонів доз вакцини, призначених для всього населення Європи”, – написав міністр італійського МОЗ Роберто Сперанца.

Що відомо про вакцину

Компанія АstraZeneca спільно з Оксфордським університетом розробила вакцину й продовжує працювати над нею, наразі кілька етапів експериментів вже показали успіх, тому очікують, що випробовування закінчиться восени.

За словами італійського чиновника, сьогоднішня угода з АstraZeneca – це “багатонадійний перший крок” для Італії та Європи.

“Вакцина – єдине остаточне рішення проти COVID-19. Це загальне суспільне благо, право кожного, а не привілей кількох”, – зазначив Роберто Сперанца.

Чи означає це, що вакцина ефективна?

Випробування тривають, якщо ефективність вакцини підтвердить останній етап випробувань – клінічні дослідження за участі добровольців, то так.

Німеччина, Італія, Нідерланди та Франція вирішили на випадок ефективності вакцини, бо попередні дослідження дійсно говорять про її перспективність, бути забезпеченими певною кількістю вакцин та оперативно провести щеплення населення, передусім вразливих до коронавірусу груп.




коментарів: 4
  1. Вже колись назомовляла вакцин Германія на 250 млн.євро коли був свинячий грип,а потім прийшлось їх спалювати через термін придатності бо попит впав на вакцини як взнали що H1N1 не такий страшний як його малюють,звичайну вакцину від сезонного грипу використовували,зато фармкомпанії заробили мільярди….

    • Це точно!
      А все почалося з колись видуманого маркетологами поняття “Christmas in July”, коли лохам почали впендюрувати непотрібну продукцію не тільки перед Різдвом.
      Так і тут: не здивуюсь якшо діло дійде до вакцини від вакцини, бо ж то вік “консюмерів” і поняття “хватить” в ненажерливості не існує.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

19 Квітня, П’ятниця
18 Квітня, Четвер