<

Експерти прогнозують наслідки монетизації пільг на проїзд у громадському транспорті

Цей запис опубліковано більш як рік тому
18:14 | 17.03.2018 / Новини /
Перегляди
3
/ Коментарі відсутні

Монетизація пільг на проїзд у громадському транспорті в Україні може обернутися масовими протестами громадян.

Уряд України прийняв рішення монетизувати пільги на проїзд у всіх видах громадського транспорту. Експерти не виключають масових протестів після скасування пільг, – пише Апостроф.

За словами віце-прем’єр-міністра України Павла Розенка, пільги будуть надаватися в безготівковій та готівковій формі. Рішення про розмір і вигляд монетизації пільги будуть приймати органи влади на місцях. Також він запевнив, що в документі не прописано обмеження в 30 поїздок на місяць. Навпаки, місцева влада не повинна видавати пільгу нижче цієї норми.

За словами економічного аналітика Бориса Кушнірука, монетизація пільг позбавить перевізників незаконної виручки, яку вони часто отримували.

Аналітик Олексій Кущ в коментарі “КП” в Україні” заявив, що розрахунок ймовірно буде проведений за різними групами пільговиків в містах та селах, розрахована середня вартість поїздки, а сума компенсації буде перераховуватися на пенсійну картку. Це дозволить скоротити неефективний відтік бюджетних ресурсів.

У той же час аналітик Андрій Вігірінскій зазначив, що нардепи теж отримають невелику надбавку до зарплати в зв’язку з монетизацією пільг.

Самі водії та кондуктори вважають, що за проїзд повинні платити всі. Однак висловлюють побоювання, що пенсіонери стануть їздити “зайцями”.

Експерт громадської компанії “Європатруль” В’ячеслав Коновалов не виключає, що влада взялася за монетизацію пільг, щоб заробити бали від виборців на майбутніх виборах – “мовляв, ми ваші проблеми зараз вирішимо”.

При цьому він вважає, що “з чисто політологічної точки зору, той, хто займеться конкретною реалізацією монетизації, – політичний труп” і не виключає масових протестів після скасування пільг. В даному контексті він нагадує аналогічний досвід Росії, коли пільговики перекривали дороги.

“Наші бабусі всіх порвуть”, – резюмує Коновалов.

Схожої думки дотримується експерт з економічного аналізу та транспортної інфраструктури аналітичного центру “Український інститут майбутнього” Ярослав Пилипчук. Він зазначає, що ідея може обернутися проти ініціаторів.

“Вони цим ходом втратять електорат, і, мені здається, опозиція використає аргументи проти них”, – заявив він.




Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

25 Квітня, Четвер