<

Е-пенсія: що зміниться на Волині

Цей запис опубліковано більш як рік тому
09:14 | 13.09.2019 / Новини / /
Перегляди
2
/ Коментарі відсутні

Головне управління Пенсійного фонду України у Волинській області презентує запроваджену Пенсійним фондом України нову модель звернення громадян за призначенням пенсії в “один дотик” через веб-портал електронних послуг Фонду.

Усі необхідні документи, зокрема і заяву про призначення виплат, відтепер можна подати в електронному вигляді. А прийти до сервісного центру ПФУ потрібно буде лише раз – для отримання пенсійного посвідчення, – повідомляє відділ інформаційної політики ОДА. 

Cервіс передбачає:

  • подання документів для призначення пенсії дистанційно в електронному вигляді (заява та копії документів, завірені електронним підписом);
  • після ухвалення рішення про призначення пенсії повідомлення про необхідність звернення до сервісного центру за отриманням пенсійного посвідчення.

Отже, для того, аби вам призначили пенсію за “спрощеною” електронною процедурою, необхідно:

  • авторизуватися в особистому кабінеті на вебпорталі за допомогою електронного цифрового підпису;
  • у розділі особистого кабінету “Заява на призначення пенсії” завантажити весь пакет відсканованих документів, необхідних для призначення пенсії;
  • підписати звернення електронним цифровим підписом та надіслати його до підсистеми “Звернення”.

При цьому додавати документи (у разі потреби) через свій електронний кабінет можна упродовж трьох місяців. Користувачі веб-порталу отримуватимуть повідомлення про надходження, прийняття документів до розгляду, перебіг їх опрацювання і про призначену пенсію. Час очікування розгляду заяви – десять днів. На вказану при реєстрації електронну пошту або за допомогою СМС) вам надійде запрошення відвідати сервісний центр для отримання пенсійного посвідчення.

Сервіс призначення пенсії в “один дотик” є однією зі складових частин системи надання послуг у сфері пенсійного забезпечення в електронній формі (“Е-ПЕНСІЯ”), що реалізується Пенсійним фондом України і передбачає заходи з переведення в електронну форму надання послуг та організацію обміну даними з державними реєстрами для зменшення паперового документообігу при наданні послуг.

Впровадження такої системи спрощує взаємодію громадян з Пенсійним фондом України, дозволяє зменшити витрати часу осіб, які звертаються за призначенням пенсії, забезпечує максимально комфортні умови для отримання послуг, не виходячи з дому.




Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

16 Квітня, Вівторок