<

Розумно зекономити можна абсолютно на всьому, – засновник інтернет-проекту “Skidochnik”

Цей запис опубліковано більш як рік тому
17:03 | 30.01.2017 / Інтерв'ю / /
Перегляди
7
/ Коментарі відсутні

Ще декілька років назад більшість українців нічого не чули про купони та знижки, які можна придбати через інтернет. А тим, хто чув, ідея розповсюдження знижок за допомогою всесвітньої мережі видавалась чимось підозрілим, на кшталт телемагазина чи канадської оптової компанії. Власне, й український ринок інтернет продажів не набагато раніше здобув масову довіру. Але час все змінює, сьогодні українці активно користуються інтернетом і не лише заради розваг чи роботи, але й здійснюють покупки.

Більшість користувачів вже знають, що в мережі можна знайти товар чи послугу дешевше, ніж у звичайних магазинах, туристичних чи інших фірмах. Головними помічниками у цьому виступають сайти, на яких продається акційний товар чи послуга зі значною знижкою, чи купон, який надає право цю знижку отримати. Лідером серед них в Україні є інтернет-ресурс «Скидочник». З засновником якого Василем Степанюком ми й поговоримо про роботу подібних проектів в Україні, їх специфіку та переваги.

Розкажіть читачам про себе, адже у більшості українців існує стереотип, що для створення інтернет-проектів потрібна спеціальна освіти чи принаймні колосальний досвід.

Як і більшість підприємців-засновників інтернет-проектів, жодної спеціалізованої освіти (якщо така взагалі можлива у наш час) у мене немає. Народився у селі Штунь, Любомльського району у родині фермерів. З малку навчався музиці по класу акордеон,  після закінчення 9-ти класів середньої школи вступив до луцького музичного училища (на той час вже ВДУКіМ), закінчив його у 2003-му році з відзнакою. Після вступив до Національної музичної академії України імені Чайковського у Києві, де навчався у класі професора Черказової. По закінченні навчання у 2008-му році постало питання вибору, чи продовжувати займатись улюбленою з дитинства справою, яка втім дає дуже мало шансів на гідний заробіток у майбутньому, чи поринути у щось зовсім нове і невідоме. Уявлення не маючи про те що це і як працює мене завжди вабив образ молодого і успішного гуру рекламного бізнесу, когось на зразок Нельсона Мосса (героя фільму “Солодкий листопад”), тож і першу роботу не пов’язану з музикою почав шукати у цій сфері. Моя “нулячість” у ній доходила до смішного, бо у першому своєму резюме бажаною вакансією я вказував “Офіс-менеджера”, проте коли ти молодий і не обтяжений життєвим досвідом, то подібні речі викликають меньше сумнівів, я добре уявляв собі кінцевий образ і таки знайшов роботу у рекламному бізнесі, у який згодом з головою поринув. Далі був ріст з черги великих проектів і ще нікому невідомих стартапів і за три роки вже почалася історія “Скидочника”.

Як виникла ідея створення проекту?

Можна сказати, що ідея виникла з реального життя. Шукаючи знижку в йога-студію на десятках “знижкових” сайтах, прийшов до висновку, що це  не зручно і круто було б об`єднати усі купонні сервіси України на одному майданчику. Так, від ідеї до виходу “Скидочника” в світ, пройшло близько 2-х місяців і 14 лютого 2011 року проект офіційно вийшов на простори Уанету.

Цього року на День святого Валентина ресурсу виповнюється 6 років і ми давно відійшли від моделі звичайного агрегатора сервісів колективних покупок. Зрозумівши, що саме поняття «скидочник» ширше, ніж  просто купони, ми заявили про перезапуск ресурсу. На сьогоднішній день skidochnik.com.ua це найбільший в Україні інтернет-простір, який збирає знижки, акції та розпродажі з супермаркетів, інтернет-магазинів, туристичних агентств і звісно з купонних сайтів, з яких все і починалося.

Більше 300 000 осіб в місяць слідкують на нашому сайті за акційним маркетингом найкрупніших гравців ринку, таких як “lamoda”, “Eldorado”, “Будинок Іграшок”, “Роксан”, “Покупон” і сотні інших. Ми щиро віримо в ідею, що розумно зекономити можна абсолютно на всьому, будь то туризм, оренда житла, покупка одягу чи навіть продуктів харчування. Ми прагнемо не лише об`єднати вигідні пропозиції всієї країни, а й змінити ставлення українців  до знижок, акцій та розпродажів. Нам усім варто зрозуміти, що це будь-яка економія – це заробіток і цим не варто нехтувати.

Які переваги Вашого сайту перед конкурентами?

На сьогоднішній день у нас немає прямих конкурентів, однак є конкуренція в кожному з ключових напрямків.  Наприклад, сайти, що збирають готелі зі знижками є конкурентами нашого розділу Туризм.  Агрегатори акцій супермаркетів конкурують з нашим розділом «Акції і знижки супермаркетів» і т.д. Таким чином, основна наша перевага в масштабах корисного контенту, широкому асортименті та зручності для користувачів, яким достатньо користуватися одним сайтом знижок, щоб бачити всю картину знижок в країні.

 Розкажіть більш детально, що отримує людина, яка скористалась послугами Вашого сайту?

Якщо коротко, то користувач нашого сайту економить два цінних ресурси – час та гроші. Наприклад, якщо грамотно користуватися “Скидочником”, можна економити до 50% на проживанні в готелях. Погодьтеся, це особливо актуально в період літнього відпочинку на морях, чи зимового в Українських Карпатах. Аналогічно з одягом, продуктами харчування, розвагами і т.д.

До речі, перш за все знижки вигідні компаніям, які їх проводять. Причин цьому безліч: збільшення середнього чеку, товарообороту, поява нових клієнтів, розпродаж складських запасів і т.д. Усі ми активно користуються знижками, однак досить часто їх пропускаємо через те, що просто вчасно про них не знаємо. Наш ресурс перш за все інформаційний, який допомагає орієнтуватись у вигідних пропозиціях, а це суттєво економить час на їх пошуки в мережі, чи навіть офлайні.

В чому полягає актуальність сайту у сучасних реаліях?

На сьогоднішній день питання економії актуальне для значної частини населення України, в зв`язку з високим та нестабільним курсом іноземних валют, складною економічною та політичною ситуацією в країні, високим тарифам на ЖКХ та іншим буденним реаліям. Зараз люди не готові безпідставно переплачувати, однак готові розумно та раціонально розподіляти свої ресурси. В нашому розумінні економія – це не спосіб відмовити собі в чомусь, а можливість дозволити собі більше за ті самі кошти. Комусь актуальні акції супермаркетів, іншим на тури за кордон. Ми в свою чергу інформуємо і про одне, і про друге, тому сайт однозначно можна вважати актуальним для більшості в умовах сьогодення.

Плюс до цього, ми живемо в час небувалої конкуренції серед комерційних організацій, де маркетологи всього світу ламають голови над новими ідеями. При цьому знижки були і залишаються могутнім інструментом в боротьбі за клієнтів. Навіщо купувати модну річ нового сезону, якщо через 2 місяці її можна купити на 30, а то й 70% дешевше. Погодьтеся, якщо нам надають можливість придбати необхідну річ (послугу) за меншою ціною, то цим варто користуватися.

Як організована робота сайту? Опишіть коротко сам процес від отримання знижки.

Користуватися “Скидочником” досить просто. Усі товари та послуги розділені на зручні категорії, які допомагають орієнтуватися в каталозі та на сайті загалом. Після того, як ви обрали потрібну Вам позицію і натиснули на кнопку «Купить», система вас автоматично переводить на сайт партнера, який саме проводить акцію. Далі, як у звичайному інтернет-магазині оформляєте покупку товару чи купону.

Купон необхідно роздрукувати або скинути на електронний носій, щоб пред`явити безпосередньо на місці надання послуг (салон, ресторан і т.д.).

Ваші плани на майбутнє – розвиток існуючого проекту, створення нових проектів чи щось інше?

Зараз ми ведемо активну роботу над розширенням асортименту та підключення якомога більшої кількості якісних та відомих партнерів. Окрім цього, розробляємо більш зручний варіант сайту та його мобільну версію, щоб користувачу було максимально комфортно проводити в нас час.

Значну увагу в цьому році ми плануємо приділи тематичним спецпроектам, таких як минулого року  була Чорна п`ятниця, що за добу набрала більше 100 000 відвідувачів. Ми раді, що змогли працювати з такими інтернет-гігантами, як «Цитрус», «Розетка», «Лебутік» і десятками найбільших українських компаній.

Крім цього, зараз ми тестуємо безкупонну модель, яка працює по заявкам. Таким чином, сайт стане більше доступним людям, які не користуються безготівковим розрахунком та являються простими користувачами всесвітньої павутини.




Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *