Вчені назвали найбільш тверезі нації в світі

23:08 | 16.09.2017 / Борщ /

Виявилося, що жителі Південної Америки мають найбільшу схильність до виключення алкоголю зі свого раціону. Такі висновки фахівці зробили після аналізу ДНК багатьох народів, що населяють Землю.

У здатності уникати споживання алкоголю жителям південноамериканського континенту значно поступаються росіяни та жителі Північної Америки, пише американський науковий журнал US National Library of Medicine.

Найбільш схильні до впливу алкоголю європейські народи. Генетики досліджували ДНК людей на предмет наявності активного гена аллель алкогольдегідрогенази. Якщо цей ген активний, то люди повільніше спиваються, а то і зовсім залишаються байдужі до спиртного. У населення Південної Америки цей ген знаходиться в активному стані у 80% носіїв. Такі щасливчики майже не п’яніють, а якщо таке і відбувається, то похмілля їм невідоме.

Найменше пощастило росіянам і північноамериканцям – похвалитися наявністю активного гена можуть лише 10%. Вкрай невдачливі виявилися європейці. Активний аллель алкогольдегідрогенази є всього у 2%. Такий високий відсоток людей з геном тверезості в Південній Америці вчені пов’язують з популяризацією шлюбів з представниками різних національностей.