<

У мережі стараються зупинити смертельно небезпечний флешмоб

Цей запис опубліковано більш як рік тому
05:53 | 19.01.2018 / Борщ /
Перегляди
0
/ 1 коментар

Адміністрація відеохостингу YouTube намагається зупинити флешмоб Tide Pod Challenge (змагальницький заклик: “Удобрюймо черево”), уже видаливши розміщені відеоролики.

На них учасники акції показали процес поїдання капсул прального порошку, пише BuzzFeed.

“Ми працюємо над тим, щоб оперативно позбутися тих відео, які порушують нашу політику”, – прокоментували представники відеохостингу.

До боротьби з небезпечним флешмобом також приєдналася компанія Procter&Gamble, яка володіє брендом Tide.

За даними Асоціації токсикологічних центрів (AAPCC), у 2016 році було зафіксовано понад 39 випадків поїдання прального порошку підлітками. У 2017 році кількість збільшилася до 53 випадків, а за перші два тижні 2018 року їх нарахували 39.




один коментар

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *