<

Huawei затролила Samsung і Apple

Цей запис опубліковано більш як рік тому
06:59 | 24.03.2018 / Борщ /
Перегляди
2
/ Коментарі відсутні

Перед виходом свого флагмана P20 китайська компанія Huawei запустила незвичну рекламну кампанію.

В її рамках вантажівки з рекламними щитами припаркувалися біля британських магазинів брендів-конкурентів – Samsung і Apple, повідомляє PhoneArena.

Біля кожного магазину стояло по парі вантажівок Huawei. На них була написана дата релізу нового смартфона Huawei (27 березня) зі слоганом “Хто чекати вміє – свого дочекається” (Be patient – Wait). Тим самим Huawei натякає, що не потрібно купувати смартфони корейської і американської компаній, а краще дочекатися флагмана Huawei.




Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *