<

Як продавати більше. Огляд найдоступніших видів реклами для малого бізнесу

Цей запис опубліковано більш як рік тому
15:18 | 21.11.2016 / Статті / , /
Перегляди
12
/ коментарі 2

Мета будь-якого підприємця – продати якомога більше товарів чи надати послуг. Це можливе лише тоді, коли про Ваш бізнес знає максимальна кількість потенційних клієнтів.

З самого початку підприємницької діяльності більшість людей не має належної бази клієнтів, постачальників чи інших контрагентів. І це нормально, адже процес налагодження бізнес зв’язків тривалий та важкий. В цій нелегкій справі Вам допоможе правильно обрана рекламна стратегія.

Рекламувати свою справу у малому бізнесі варто по двох напрямках. В першу чергу необхідно час від часу доносити до суспільства інформацію про себе, щоб люди знали про Ваше існування, що Ви вже давно працюєте на ринку тощо. Другий напрямок – це реклама безпосередньо товарів та послуг, які Ви пропонуєте. Вона направлена на збільшення рівня продажів та пошук нових клієнтів.

Можна назвати декілька способів заявити про себе та залучити нових клієнтів. Серед них – поштова розсилка друкованих та електронних інформаційних листів, як вже існуючим, так і потенційним клієнтам. В розсилку входять прайси, описи прикладів проведених робіт, рекламні листівки, в яких описуються новинки, діючі акції та інші бонуси.

Доволі розповсюдженим способом пошуку клієнтів є телемаркетинг – телефонування потенційним покупцям з пропозицією придбати товар чи скористатись послугою. Телефонні номери можна знайти як у довідниках, так і в інтернеті. Перед дзвінком варто визначитись зі стилем розмови, продумати різноманітні питання, які стосуються Вашого бізнесу та відповіді на них.

Ще один недорогий спосіб інформування населення про себе – розповсюдження рекламних листівок по поштовим скринькам потенційних клієнтів. Ефективність його залежить від грамотності тексту та змісту цих листків. Якщо на них буде вказана лише основна інформація про Вас (адреса, контакти, вид діяльності), то більшість з таких листівок опиняться у смітнику. Людям цікаво взнати весь спектр можливих послуг чи товарів, їх вартість, Ваші переваги перед конкурентами тощо.

Найкраще рекламувати свою діяльність у ЗМІ, особливо місцевих. Читачі регіональних газет та сайтів – потенційні клієнти підприємців, які працюють у місті чи районі. Переваги ЗМІ перед попередніми способами пошуку клієнтів: вони охоплюють велику аудиторію за раз. Вам не потрібно витрачати цілий день біля комп’ютера чи телефона, щоб проінформувати 100 потенційних клієнтів. Одне оголошення побачить відразу тисячі читачів. Недолік – ефективність рекламного оголошення. Навіть якщо газету прочитає чи відвідає сайт 5000 людей , ймовірність того, що хтось з них придбає Ваш товар невисока (приблизно 5%).

Але реклама в ЗМІ має ще один плюс – вона «довгограюча». Потенційний клієнт, з яким Ви щойно розмовляли по телефону може просто не згадати суті розмови через декілька днів. До реклами у газеті чи на сайті можна завжди повернутись. Це дуже важливо, адже читач ЗМІ залишається потенційним, поки у нього не виникне потреба у Вашому товарі чи послузі, а вона (потреба) може виникнути з часом. І навряд потенційний клієнт згадає з якого номера йому телефонували та що пропонували, а ось рекламне оголошення у ЗМІ він буде зустрічати регулярно.

Ви можете замовити цілу рекламну кампанію на телебаченні, великих рекламних щитах, у друкованих ЗМІ тощо. Але так працюють представники великого бізнесу, оскільки проведення комплексу подібних заходів доволі дороге. Тому регіональний бізнес повинен додатково до вище перерахованих способів реклами шукати нестандартні рішення (флешмоби, організація заходів, які охоплять велику кількість людей тощо). Подібні акції в маленьких містах можуть бути надзвичайно ефективними.




коментарів: 2
  1. Потенційним клієнт буде тільки тоді, коли у нього виникне потреба в товарі чи послузі. Якщо особа не належить до цільової групи рекламодавця (умовного), то потенційним клієнтом вона навряд чи буде. А по-суті, прихована реклама Бугу в якості рекламної площадки прослідковується чітко.

  2. Все залежить від пропонованого товару чи послуги. Ми всі їмо та одягаємось, тому практично кожного читача ЗМІ можна вважати потенційним клієнтом рекламодавця, який пропонує товари масового вжитку. Зрозуміло, що більшість рекламодавців до таких не відноситься, але ЗМІ охоплює широку аудиторію, серед якої є потенційні клієнти. А прихована реклама БУГу на БУЗі це нормально. І ще одне потенційний клієнт при виникненні потреби у товарі чи послузі стає реальним, бо їде та купує її. Потенційний – це той хто має можливість придбати Ваш товар, але з певної причини цього не робить (найчастіше цією причиною є саме відсутність в потребі Вашого товару чи послу), принаймні так з маркетингової точки зору, а стаття все ж таки про рекламу. А ось з точки зору продавця – це людина яка вже має потребу у товарі та можливість його придбати, але можуть бути певні сумніви чи інші фактори які не дають йому цього зробити.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *