<

Самі собі країна

Цей запис опубліковано більш як рік тому
13:16 | 6.02.2015 / Статті /
Перегляди
4
/ коментарі 4

Ні для кого не секрет, що Нововолинськ – місто особливе. Мультикультурне, багатонаціональне, молоде. А ще – тут діють свої закони, норми і правила. Явно і неприкрито. Порою – всупереч загальнодержавним.

Як стало відомо нашому інтернет-ресурсу “БУГ”, адміністративна колегія Волинського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України зацікавилась розмірами орендної плати, котру встановлює ЖКО Нововолинської міської ради.

Як видно в ході розгляду матеріалів справи виявлено порушення чинного законодавства про захист економічної конкуренції у вигляді антиконкурентних дій органу місцевого самоврядування на ринку послуг оренди майна, що належить до комунальної власності.

Все почалось з колективного звернення тринадцяти орендарів приміщень за адресою м.Нововолинськ, вул. Святого Володимира, буд. 3. У людей, серед яких – підприємці, господарські товариства, адвокати та навіть благодійний фонд і реєстраційна служба міського управління юстиції, виникло питання щодо формування розміру орендної плати, котру встановлює їм держава за користування комунальним майном у договірних орендних відносинах з орендодавцем ЖКО Нововолинської міської ради в особі пані Чайки О.І.

При роботі над матеріалами справи фахівці регіонального АМКУ виявили ряд кричущих порушень. Окрім – не отримали пояснень. Дійсно, навіщо нашій міській владі обгрунтовувати причини збільшення суми? Монополіст, що тут зробиш, альтернативи ж немає… Змушені підкорятись.

Рішенням адміністративної колегії Волинського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України від 30.12.2014 р. було визнано, що Нововолинська міська Рада вчинила порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

При цьому міськраду зобов’язано у двомісячний термін припинити порушення законодавства про захист економічної конкуренції шляхом приведення порядку оренди майна, що належить до комунальної власності територіальної громади м. Нововолинська, у відповідність до вимог Закону України «Про оренду державного та комунального майна».

Не будемо заплутувати читачів юридичними термінами, статтями та законами, методологічними вимогами щодо формування тарифів і ставок. Відмітимо, що представники Антимонопольного комітету зобов’язали ЖКО Нововолинської міської ради здійснити перерахунок. Проте для наших це – не аргумент. Замість звіту про виконання розпорядження надійшов лист з … обгрунтуванням своїх рішень, ще й з посиланням на законодавство! За їх твердженням, державна і комунальна власність – це різні речі, а отже й ціноутворення орендної плати не однакове.

Також, як варіант, можна було би зробити винною секретарку, бо … представники комунальників раптом виявили у тексті рішення технічну помилку, котра й стала причиною розбіжностей.

А тепер покажемо вам розбіжності на одному простому прикладі.

Для пані адвокат(!) антимонополісти вирахували річну(!) оренду у сумі 5386,668(з ПДВ). А вона платила за місяць(!) 1037,22(з ПДВ). Скромно…

Питання полягає в тому, що рішення ЖКО приймались на засіданнях міської ради, де має бути присутнім прокурор міста, чия функція – здійснювати контроль за дотриманням закону. Але – якого? І справа не в тому, хто був очільником цієї служби – вони змінювались. Ситуація з орендою приміщень – незмінна.

Зауважимо, що рішення органів Антимонопольного комітету України, відповідно до ч.2 ст. 56 Закону України «Про захист економічної конкуренції» є обов’язковими до виконання
Майно, що орендується, належить громаді м. Нововолинська. Міська Рада, нараховуючи завищену орендну плату, порушує права громадян та створює соціальну напругу у суспільстві.
За рахунок орендної плати утримується така структура, як ЖКО, потреба в якій є сумнівною, незрозумілою для громадян.

Чи припинить житлово-комунальне об’єднання порушувати чинне законодавство? Чим закінчиться вся ця історія? На рішенні – 30 грудня. Вимоги – здійснити перегляд порядку оренди комунального майна. Час на виконання та внесення змін ще є – дається 2 місяці. Будемо чекати …

_MG_0620
_MG_0625




коментарів: 4
  1. Щодо представника прокуратури на сесіях міськради. Він там завжди є. Проте, це фікція, а не функція по нагляду за дотриманням законодавства на підконтрольній території. Якщо хочете, прокурори у Нововолинську – радше для меблів, а не для роботи. Ніхто нічого із них не робить, окрім своїх закарлючок у відомостях на отримання зарплати. А ще дещо, звиняйте, у туалеті. Ото й все. До речі. Затримок із виплатами жалування, ніколи не буває.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *