<




Чому стійки стабілізатора в авто так швидко зношуються і як із цим боротися

16:11 | 10.08.2022 / Статті / /
Перегляди
109
/ Коментарі відсутні

Кажуть, старі автомобілі ламалися набагато рідше, і це все змова капіталістів. Однак капіталісти були і п’ятдесят і навіть сто років тому, чому ж тоді вони не намагалися заробити на заміні дрібних деталей?

Справжня причина полягає в тому, що термін служби деталі безпосередньо залежить від її складності, а сучасні автомобілі незрівнянно складніші за попередників. Сучасна ходова частина забезпечує бездоганний комфорт та м’якість їзди навіть на неідеальних дорогах, як наслідок – її доводиться частіше ремонтувати. Так, одним із вразливих місць ходової є стійка стабілізатора, яка приймає на себе всі коливання та удари та забезпечує стійкість авто поперек кузова. Стійка відповідає за надійне кріплення стабілізатора до кузова автомобіля, та завдяки її наявності автомобіль не крениться горизонтально на повороті і чітко реагує на дії водія. Це недорогий елемент, який призначений бути «витратним матеріалом» ходової. Від автовласника потрібно лише вчасно помітити необхідність ремонту або заміни, після чого, наприклад, стійку стабілізатора Ланос можна купити на Автопро та поміняти самому.

Як зауважити, що стійка стабілізатора вийшла з ладу

Недосвідчений автовласник може не знати, що таке стійка стабілізатора, але навіть він відразу помітить зміни у поведінці автомобіля в той момент, коли вона вийде з ладу. Під час гальмування або розгону кузов починає відчутно розгойдуватися, а реакція авто на маневри стає набагато гіршою. Якщо ви розповісте про це на СТО, там, не дивлячись, одразу визначать причину – знос стійки стабілізатора.

Ще одна помітна, але нехарактерна ознака — стукіт, який виникає через зношування рухливих деталей. Якщо дорога нерівна — стукіт посилюється. Попри те, що такий звук може вказувати на різні проблеми, у поєднанні з «гойдалками» і поганою реакцією, діагноз зрозумілий — стійка стабілізатора дожила свій вік.

Ремонт чи заміна?

На СТО вам швидше за все скажуть, що цей елемент не підлягає ремонту і його треба міняти повністю. У деяких випадках (коли в конструкції є гумові деталі) це відповідає дійсності. В інших, ремонт «на потоці» буде позбавлений практичного сенсу, оскільки займе більше часу, ніж заміна. При цьому з урахуванням оплати послуг СТО різниця в ціні себе не виправдає. Однак, якщо ви можете зайнятися питанням особисто, ремонт зможе добре заощадити кошти. Головне, з’ясувати конструкцію своєї стійки і купити необхідну деталь або її складову частину. Найскладніше в самій заміні — зняти стару стійку, для чого може знадобитися спеціальний знімач. Проте умільці з інтернету винайшли купу спосіб обійтись без нього.




Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *